ITINERARI
La llibertat i la diversitat sexual a la Barcelona del segle XX
Recorregut per la Barcelona que trenca la norma. Una cartografia de la dissidència, la llibertat i la diversitat sexual. Un itinerari pels escenaris urbans, les figures i els col·lectius que des de la clandestinitat, l’art, la cultura o l’activisme reivindicaran la llibertat sexual. Visibilitzarem la incidència a la ciutat dels nous arquetips, la llibertat sexual, el transformisme, la repressió i l’eclosió del feminisme i les primeres manifestacions pels drets LGTB+.
Durada: 2 hores
Recorregut: Ciutat Vella
Punt de trobada: –
Preu: 13€
Aquest itinerari l’oferim per a grups concertats a data i hora i convinguda. Si sou un grup reduït d’amics o bé una associació, entitat, centre o empresa clica a Reserva i t’informarem de les condicions i tarifes que millor s’ajustin a les vostres necessitats.
Només puntualment programem aquest itinerari al nostre calendari per a públic individual. Si vols estar al dia de l’agenda andrònica subscriu-te al nostre butlletí.